Börjar om på nytt, tar nya tag!

Jag tänkte jag skulle ta och börja om. Jag slänger bort det gamla och in med det nya. Känner att jag behöver lite nytt i mitt liv. Efter en helsike hektisk sommar med bara massa jobb så ska jag ta och hitta nya krafter. Hockeyn har just börjat, känndes som igår man slutade men Icke.

jag hade iaf en kanon trevlig helg, det måste jag tillägga. lördagen var speciellt rolig.

Imorgon tar jag nya tag i skolan. Sista året sen så ... är man arbetslös.
Julia och Daniel fyller ju också år snart och herreminskapare vad det ska bli roligt med kryssning. Jag bara känner det på mig att det kommer bli legendariskt! ABSOLUT.

Nu blir det dusch sen tv sen sov.


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0