Måndag

På ett sätt är det rikitgt skönt att min helg är över. Jag är helt slut.
Har jobbat dubbelt hela helgen sovit ca 2 timmar per natt. Man gick upp klockan 06.20, började 7 varje morgon och jobbade fram till 2, halv 3 på natten så ni kan ju tänka er hur slut man var igår när jobbet äntligen hade slutat. Så igår gick jag och la mig  10 och somnade innan jag lagt ner huvudet  på kudden. Petter som skulle bara ligga och vila i tio minuter innan han gick upp, han var ju inte alls trött och skulle inte sova redan då, han somnade nästan före mig. 

Idag är man faktiskt rätt pigg, skönt att börja skolan igen så man har någonting att göra. Jag håller på att fundera för fullt vad jag vill jobba vidare med efter skolan. Jag har verkligen ingen aning och det är rätt frustrerande. Men förhoppningsvis ska det finnas någonting som lockar än innan man går ut i "vuxen världen".
Fick schema idag och månagar som oftast är dom jobbigaste dagarna såg faktiskt väldigt intressant ut. Dagne börjar med engelska, sen histora och psykologi dock slutar dagen med samhälsskunskap som inte är allt för lockande men det är en obligatorisk kurs så. Den bara på 40 minuter så det kan jag väl stå ut med^^

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0