projektarbete

Nu har jag äntligen satt igång med mitt grupparbete, jag är så himla pepp så det finns inte. Jobbar med en kompis, nathalie, och vi ska utreda männiksor livssituationer under auschwitz. Det kommer bli väldigt intressan för i arbetet så ingår det att vi ska skaffa sponsring så vi kan åka till auschwitz och göra en dokumentär, helkul. Så vi har suttit hela dagen idag och letat sponsring. Det går väl sådär men jag hoppas verkligen att vi lyckas.

Snart så kommer mor min hem och det känns bra. Jag vet hon är lite putt på mig men jag får helt enkelt gottgöra henne när hon kommer hem:) Känns som om man har ett väldigt hektsikt september framför sig. Mamma kommer vi ska till malmö, ullared vara barnvakt och 3 skirungar och en hund i typ 3 dagar, jag ska jobba och sen ska man hinna vara också:)  haha, väldigt mycket på en gång. Men det är väl lika bra det. Så blir det väl ingenting att göra i oktober istället, hujedamig.

Nu ska jag fortsätta att luska vidare på sponsring, håll alla era händer och fötter för mig!
Saknar dig mor, du får ringa om jag ska hämta er när ni kommer eller hure blir!

PEPP till kryssning den 25/9 (Y)

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0