Tolka?!

Jag hade världens skummaste dröm inatt som jag har gått och funderat på och försökt tolka hela morgonen.
Drömmen handlade om att jag var hos ett par människor som på någonsätt hjärntvättat mig att dom var skit bra att jag hade det bäst när jag var med dom. De här minnsikorna gav mig piller under dagarna som dom sa att var för att jag skulle blir bra och att jag skulle vara lycklig. Men varje gång jag tog dessa piller så blev jag bara sämre och sämre. Jag började hosta som senare ledde till att jag hostade blod och inte orkade göra någonting. jag började få en liten fundering om att jag blev förgiftad så jag ringde 112 och sa att jag behövde nog hjälp snarast för jag tror jag blivit förgiftad. Vat ni vad dom svarade?
- Nej du får helt enkelt vänta, det kan nog komma en bil om 20 minuter.
- Men jag behöver en bil nu, jag orkar snart inge mer, sa jag med sjukt gråtande röst.
Det jag fick tillbaka var: - Du har ringt så många gånger så vi har inte tid med dig just nu. Du får helt enkelt vänta tills vi har tid.
det värsta var att jag pratade med petter hemma i våran lägenhet (i drömmen) om att ambulansen inte ville komma och hjälpa mig. jag var fortfarande skit dålig och det kändes precis som om jag vaknat. Som att drömmen inte alls var en dröm. Att det var verklighet och verkligen ingen ville hjälpa mig.

Sen kommer jag inte ihåg så mycket av drömmen, men vafan. Vad ska detta betyda? Jag blir drogad av människor och sen när jag äntligen försöker att skaffa hjälp då finns den inte där för jag har tydligen lurat dom så många gånger.
Okej, antingen kan det betyda att om jag blir förgiftad så är det inte en jävel som bryr sig.
Eller så betyder det att ... Ja vad kan det betyda? Jag måste säga att detta var bland det värsta drömmarna jag drömt. Att man "dör" sakta men säkert. 
aja, jag vakande iaf imorse utan att vara förgiftad så jag gick upp och tog en härlig morgon prommis med min hund sen tog jag mig till skolan men såbörjade vi tydligen inte förns halv 10 nere på stålringen. jaja, skönt att ha kommit upp.

Sen är det ju fredag idag och det är ju kanon. Ska dock jobba hela helgen men det ska ikke hindre mig att ha det skit trevligt. Idag ska jag förmodligen på depå och jobba lite sen i morgon är det kräftskiva hos far min. Jag tror jag kommer få en till kanon helg.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0