VM-Berlin

Ligger hemma i soffan och tittar på VM. Får lite tillbaka blickar sen man var i Kina på OS.
Känns inte som man vart där, känns otroligt egentligen, KANON.
jag har iaf cepe ont i nacken. Jag har tydligen tattuerat mig. Skit snyggt, jag är väldigt nöjd!
Men fyfan vad det kändes, inte alls som jag väntat mig. aja, vill man vara fin får man lida pin.

Om typ 2 helger så kommer faktskt mor min hem. Jag har saknat min mor .. men säg det inte till någon.
Nejmen nu blir det bara ordspya som kommer igen. Jag tänkte jag skulle börja med lite intressanta saker men ack så fel man kan ha. Jag ska ta och ta mig till min moster nu med hennes laddare nu när jag har det i huvudet.

Sen ikväll blir det film, hangover. Såg lite på den i går. skrattade STÄNDIGT, haha!
hare
Peace

Kommentarer
Postat av: mamma

Saknar dig också, ses snart

Kramis

2009-08-26 @ 02:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0