yoggi

Skolan.. kan tiden gå nå segare? det är fan värre än när man jobbar, ska då påminna er om att jag jobbar på ett ålderdomshem med dementa! och där går tiden inte alls fort, rättare sagt så står den still!
Iaf så har jag skrivit ett brev till min svenska lärare, jag försökte vara kreativ och skriva det bra, men jag har ingen aning hur det blev, bara ordspya och ah.

jag är inte ett stort fan av torsdagar detta år. Vi böjar dagen med dubbeltimme svenska, sen nå karaktärsämne, psykologi, dubbeltimme engelska sen halv 4 till halv 5 så har vi idrott. Inte konstigt man blir slut som människa. Man får ju dagrna att gå iaf, för snart så är det den 6! Känns som om det var en evighet sen det var hur långt som helst kvar och nu är det vara en och en halv vecka :)

Nog med allt, Nu ska jag dricka min yoghurt och vänta in fortsättning av min roliga skoldag^^

hare
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0