20 december

Det snöar, jag gillar detta stort! Kan inte tänka mig att det är den 20 december idag. Satt och tänkte på nyår förra året och det är omöjligt att tro att det är hela 1 år sedan. Vår livssituation för ett år sedan var helt annorlunda, vi hade nyss flyttat ihop på bergsgatan, allt var nytt, vi hade inte kira och defenetivt inte en till familjemedlem på väg. Som faktiskt sparkade sin mamma igår kväll helt underbart! Var dock bara några stycken men det var fantastiskt att känna. Tyvärr kan inte petter känna ännu men det är inte långt kvar tills dess ska jag tro!

Idag har vi någonting att göra mest hela dagen, nu har vi städat lite och ska snart iväg till Anette en sväng och fika lite. Måste  försöka rensa ut källaren på bergsgatan idag så vi får våra saker innan vi lämnar nyckeln i morgon bitti och sen ska vi hem och tvätta för att senare bege oss ut i skogen för att sno en julgran^^

Ska ta mig till Nisse och Malin för att skanna över UL bilderna så vi kan skicka runt dom till alla som tjatar:)
Det är sjukt vad jag längtar tills sommar, det finns inte. Kan inte sluta tänka på det heller så tiden går i slowmotion. PUST!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud va roligt. jag är så glad för eran skull!!

2009-12-20 @ 15:31:05
Postat av: Hanna

Sv: Tack emelie! Och jag är för eran :)

2009-12-20 @ 18:30:36
Postat av: Anonym

SÅ JÄVLA GLAD FÖR ERAN SKULL ÄR JAG! Kan fan inte beskriva det, det lyser om mig när jag tänker på er. Ni är oslagbara och kommer klara detta hur bra som helst! Ni ska skicka bild till mig, jag har redan bokat en ;) Jag ska skanna en bild på mig för vill att ni ska veta att jag alltid finns där! Lovar att åka hem om ni behöver min hjälp! <3

2009-12-20 @ 21:23:45
Postat av: Johanna

SÅ JÄVLA GLAD FÖR ERAN SKULL ÄR JAG! Kan fan inte beskriva det, det lyser om mig när jag tänker på er. Ni är oslagbara och kommer klara detta hur bra som helst! Ni ska skicka bild till mig, jag har redan bokat en ;) Jag ska skanna en bild på mig för vill att ni ska veta att jag alltid finns där! Lovar att åka hem om ni behöver min hjälp! <3

2009-12-20 @ 21:24:09
Postat av: Johanna

SÅ JÄVLA GLAD FÖR ERAN SKULL ÄR JAG! Kan fan inte beskriva det, det lyser om mig när jag tänker på er. Ni är oslagbara och kommer klara detta hur bra som helst! Ni ska skicka bild till mig, jag har redan bokat en ;) Jag ska skanna en bild på mig för vill att ni ska veta att jag alltid finns där! Lovar att åka hem om ni behöver min hjälp! <3

2009-12-20 @ 21:24:47
Postat av: mamma

Ha det nu bra gumman, o sköt om er. pussar

2009-12-21 @ 05:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0