lucia

Idag är det lucia, tiden går otroligt fort. Plus att min P fyller 26 år idag han börjar bli gammal:)

Igår jobbade jag lite, var as mycket folk synd bara att hela min kväll blev väldigt speciell, går ju förfan inte prata med folk som har alkohol i kroppen. Jävla idiot. Jag fattar egentligen inte att jag gör det till en sådann stor grej men jag har så jävla svårt att släppa saker och ting vilket är rikgit irreterande! Då inte bara för mig själv utan förmodligen för dom runt om kring mig. Men jag ska försöka att ta mig igenom denna dagen så bra som möjligt så jag inte förstör den nu när det är födelsedag, 3dje advent och lucia!

Jag känner att jag måste köpa en boxnings säck så jag får ut lite ilska!!!
Jaja, som sakt i sverige så kallar vi det SLYNA!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska också köpa boxningssäck :) ska vi dela ;)

vad är det nu som hänt? Du får gärna ringa, jag måste uppdatera dig lite;) haha

2009-12-13 @ 15:29:14
Postat av: Hanna

Ja det kan vi absolut göra! :D Lite dåligt med cash på telefonen. Men du är så välkommen så att ringa. Saknar dig!

2009-12-13 @ 18:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0