Tragiskt!

Igår kväll satt jag och det fanns absolut ingenting på tv att titta på så jag slog på 6an för att för första gången titta på Paradise hotell. Jahaja, jag lyckades kolla i 20 minuter sen klarade jag inte av mer. Dett är verkligen det största vuxendagiset jag någonsin sett, dom har tagit de dummaste personerna i sverige som "ser bra ut" satt dom i ett hus med alkohol och sängar att pöka i. Vem tar sig tid att titta på detta skiten? Det är ju för mig den största frågan.

Iaf så tog jag mig och mitt sunda förnuft och slog på en film, butterfly on a weel. Sjukt bra film inte alls som jag förväntade mig, Slutet var ju fantastiskt! Verkligen en film att rekomendera, KANON!

Jag känner mig lite grinig idag för att jag inte fått någon riktig sömn på 3 nätter. Inatt var det massa jävla idioter i trappen. och klockan 4 så slutade deras skrik.. dock med att de slog sönder båda glasgrejerna i trappen och sprang därifrån! Jävla idioter. Hade Kira fått glas i foten hade den som ordnat festen fått stå för kostnaden kan jag lova! Iaf så ska den få stå för skadorna enligt mig, hoppas man stöter på den i trappen!!!

Nu ska jag ta mitt glada humör och fara till torsåker. Ska fira syrran som fyller hela 15år den 8 december.
En väldigt intressant ålder, ger en lite minnen på när man själv var i den åldern, HEHE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0