Vinterland

Äntligen så har vintern kommit, det gillar vi starkt! Det skulle snöa mer imorgon hoppas detta vädret håller isig till julafton så vi får en mysig och vit jul. Har inte riktigt fått någon julkänlsa ennu men den kommer väl förhoppningvis när man börjar julbaka och laga massa julmat. Tänkte nämligen slå till på knäck imorgon så man har lite julgodis att knapra på.

Har tagit en lång prommis med Kira idag var in en snabbis hos familjen Jansson/Roth där dom precis skulle sätta sig och äta. Men det var en mycket trevlig visit och ska dra med mig petter och hälsa på iveckan. Ska även dra med gubben hem till gammelfarmor med lite knäck och ta sig en kopp kaffe. Hon är så söt, fyller 84 i januari och ändå hur pigg som helst! Blir nice i sommar då vi blir 5 generationer på mammas sida :) 


Iaf så har magen min blivit lite rund. Har jag linne på mig så sys det verkligen att det ligger någonting och växer därinne. Jag tror också den lille krabaten var lite sur på mig idag för jag åt lunchen ganska sent men det får den ta ibland. Gottgjorde det med lite chokladpudding vilket var riktigt gott!

Nu blir det lite "America's got talent" och vänta på att P kommer hem från gym. Seeeyaa, Peace!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kom ihåg att farmor har löständer så mjukknäcka är att föredra sen blir hon 86 år inte 84. Du får hälsa så mycket från mig. Ta hand om dig o krabaten nu. Pussar

2009-12-15 @ 03:31:25
Postat av: Johanna

Äntligen massa SNÖÖÖÖ!!! :)

2009-12-15 @ 10:49:11
Postat av: Hanna

Jaha, du ser hon är tuill och med så ganmal. Hon är kalas pigg och ska ta av lite före åt henne. Hon hälsar tillbaka och vi tar hand om varandra. Pussar

2009-12-15 @ 16:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0