frågetecken

Satt och kollade på idol igår innan jag stack och jobbade...
Jag kom fram till lösningen att jag ska köpa både hörapparater och glasögon till svenska folket och inte minst till IDOLJURYN.  Att dem för det första skickar vidare någon som låter som en tondöv hagga som är inne på sina sista minuter. Förhoppningsvis kan de som inte är döv relatera till vem jag just pratar om till de som inte riktigt fått sina apparater att fungera kan jag ju upplysa om att det är den hamburgetekande Rabih jag pratar om.
Ursäkta men han kanske kan steka hamburgare men sjunga är han den mest värdelösaste männsiska jag hört!

Jag stod vi spegeln igår när han kom ut och sjöng och efter ett tag kom jag in och frågade hur fan kan man släppa vidare en tjej som sjunger som en trasigmegafon. Men ack så fel jag hade det var tydligen inte en kvinna som sjöng utan Rabih, Hur kan folk vara så jävla tonDÖVA?

Och ja, hur orkar man ens bry sig men nu har jag faktiskt rätt att tycka och tänka precis som jag vill och nu tänker jag göra det!  Detta är första gången som jag på ett eller annat vis föjler lite av Idol efter uttagningarna och så får man lyssna på det där? Är det verkligen någon som tycker att han sjunger bra? Det är frågan!

Så, nu har jag fått ut mig lite av mina aggressioner, nu har jag sagt vad jag tycker och tänker för detta år.. ( eller ) Nu måste jag städa upp lite för jag har tydligen lyckats bränna ett ägg, ett KOKÄGG! Ja ni hörde rätt. Jag ska nog inte satsta på äggkoning främöver!

PEACE


Kommentarer
Postat av: Emelie

fasen va jag håller med dig!!

Rabih kan ju inte sjunga för 5 öre!!!!

allt bra annars då??

2009-10-24 @ 16:33:55
Postat av: Hanna

Ja, någon måtta får det vara :) haha,

Absolut, själv då?

2009-10-24 @ 19:48:21
Postat av: Emelie

De är kanonbra!

livet leker med mig :)

va gör du nu förtiden då??

2009-10-24 @ 23:10:11
Postat av: Anonym

Håller med dig helt !

Men hur fan lyckades du bränna ett kokande ägg ;) HAHHA!

2009-10-27 @ 15:27:53
Postat av: Hanna

HAHA, Ja det är ju ingenting jag skyltar med men glömmer man ett ägg tillräckligt länge så kokar vattner bort och ägget blir bränt :D

2009-10-28 @ 15:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0