grått och regningt

Vilket deprimerande väder, det är inte alls bra. Jag vill ha sol och blå himmel men det är väl alldeles för mycket begärt. Sitter hemma nu och är as förkyld. Hostar och har feber, det är inte alls det trevligaste jag vart med om.
Plus att man inte har det de lättaste utanför det, men det går väl över snart hoppas jag.

Idag blir det bara att vara hemma och ta tag i min förkylning. Jag ska skriva klart mitt arbete i svenska också nu när jag har massa tid till ingenting. Ska försöka få i mig lite frukost också vilket inte är det lättaste.
Menmen.
Nu ska jag ta tag i massa saker och ting, väcka min man som ligger och sover, vilket heller inte är det lättaste. Men jag har mina knep^¨

Peace

Kommentarer
Postat av: mamma

Krya på dig gumman.

2009-10-19 @ 12:50:12
Postat av: mamma

Krya på dig gumman.

2009-10-19 @ 12:51:34
Postat av: mamma

Krya på dig gumman.

2009-10-19 @ 12:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0