Halloween

Det skulle vara as ballt att fira halloween i USA. Jag älskar att pynta och grejer men i Sverige är det så lamt nu när det är halloween. Iaf så försökte jag fixa upp våran stämmning igår med att göre en skit grym pumpa. Det var första gången jag någonsin gjort det men den blev så bra! Den ska med till torsåker när vi åker på halloween fest ikväll.

Jag känner på mig att det kommer att bli skit kul i kväll. Vi åker om typ en halvtimme för att göra oss i ordning sen blir det massa spökligheter. Förhoppningsvis så kommer pappa att lura ut oss i skogen med en kanon spökhistoria.

Nu ska jag smälta maten och sedan leta fram kläder till kvällen, det kommer att bli så kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0