langos

Igår var en väldigt slapp dag, jag var inte så pigg, men ändå så hann vi med mycket. Petter tyckte vi skulle ut i skogen precis när vi vaknat och göra upp lite eld. Dock lyckades inte hans så bra så man var tvungen att rycka in och rädda oss från kylan.

Senare på kvällen åkte vi upp till kyrkogården och lade ljus på morfis grav. Det var så mycket ljus och kolsvart så det var riktigt mysigt, dock höll kira på att nästan hoppa på en gammal farbror. stackarn.
När vi åkte från kyskogården så fick jag ett trevligt sms från min far att dom hade gjort langos och de tyckte att vi skulle komma och äta. Men självklart, jag älskar langos, så det vart full fart mot torsåker.
Underbara langos, det lyckades du kanon med Cissi(Y) 
 
Innan läggdags blev det en liten skräckis och min briljanta make tyckte vi skulle ut i skogen efter det och grilla i det kolsvarta mörktet som lurade därute. NOWAY, inte en chans att jag skulle utsätta mig för någonting sådant.
Men det var en lugn och mysig kväll i går och det var underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0