livets cirkel

En vecka har gått sen sist, som vanligt nu för tiden. Men det har varit en väldigt spännande vecka. Det har hänt en hel del oförklarliga saker och det känns... speciellt.
Jag har lite svårt att ta in vissa saker som hänt men jag tror det kommer ordna sig och bli hur bra som helst, trots att jag är livrädd och helt bortom alltihopa.

Jag hade också en väldigt lärorik dag med Petter idag vilket jag kommer återkomma med senare.
Just nu vet jag inte om det är läge.


Ikväll blir det film och avkoppling med familjen linda och micke åsså jag och petter. Ingen aning om vad vi ska se för film men jag är bara nöjd av att de kommer, var ett tag sen jag träffade linda känns det som. Jag måste ändra på det. Hon kommer bli min favvorit syssla nu under ett tag.

Hejförmig
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0