torsdag

Fortfarande hemma. Men det har iaf börjat att vända lite nu, har varit stammis hos läkarn hela veckan.
Det värsta med allt är att jag har fått jätte lågt blodtryck, för lågt, så kan praktiskt taget svimma närsom. Inte det allra roligaste när man har en lång jävla trapp hemma. Men jag undviker det ett tag^^

Har iaf tagit mig igenom rätt mycket vänner nu när jag varit sjuk, ungefär 70 avsnitt. Det är härligt att få lite humor på hela skiten, det gillar vi.

Jag måste försöka att ta mig till skolan nu också, hämta någonting att jobba med. Måste prata med syon också så man får ordning på hela. Men det fixar vi när man inte svimmar när man ställer sig upp.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ring mig om du får tråkigt :)

2009-10-22 @ 18:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0