sjukling

Ligger hemma med världens förkylning, jag håller på att gå under. Bara man rär sig känns det som om man haft ett 2 timmars fyspass. Och alla dessa nysningar och hostningar tar livet av mig. Jag roar mig helt enkelt med massa film och mys framför tvn.

Nu har också detta september börjat. Allt man ska hinna med att göra, då min sjukdom är väldigt ivägen för alla mina planer. Jag får ligga och vänta tills söndagen då förhoppningsvis min mor kommer hem, hon är väldigt saknad speciellt i dessa tider när man är döende. Okej, det kanske inte är så illa men jag lovar det känns inte alls långt ifrån. 

Nu är jag inne på mitt dagliga intag av nudelsoppa, bara väntar på att det ska koka klart så jag kan lägga mig och slippa röra mig ett tag.

hare
peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0