skjut mig

Som sagt jag är inte den allra bästa på att upptatera men väntar man på nå gott väntar man aldrig fär länge.
Jag är fortfarande sliten efter helgen då det var en hejdundrandes kryssnig.
Mina sovkamrater var ju cepe men det var väl lika bra. Första natten vakande vi med en stor back och en traig lampa i hytten. Vi vet inte hur den kommit dit och varför. Det kom iaf senare fram till att Korsa tagit dit den men inte en aning om hur. Jag hade if det bästa helgen på länge var dock jobbigt att komma tillbaka till verkligheten.
jag mådde inte alls bra på söndagen, gick och lade mig 10 och vakande vid halv 3 dagen efter. Jag fattar inte att jag inte lyckas vakna tidigare. Jaja, allt har väl sin förklaring. 

Nu är jag iaf tillbaka till verkligenheten slutar förhoppningsvis efter lunch, vi får se hur det artar sig. 
Undra om jag ska hem på luchen och äta tacos, jag är väldigt sugen. 
Lugnt i helgen? Förmpdligen inte .. som sagt SKJUT MIG!

hejförmig
Peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0