25 april

Då har familjen persson åkt vidare hem mot skåne. Det blev en kort visit men mycket trevligt att träffa dom igen, var 7 månader sedan sist. Vi tog det bara lugnt igår, umgicks med familjen torsåker igår på fm och sedan när vi skulle hem fick vi med oss 3 snorungar som spenderade kvällen med oss. När perssons kom så lagade vi mat och bara mös framför tvn.

Har sovit sjukt dåligt nu i några nätter och drömmer de skummaste drömmarna och det är riktigt irreterande. Men man förbereder väl sig inför vad som komma skall. Jag känner att jag bara vill ha ut knotten nu, känns som om alla andra får sina barn men jag får hela tiden vänta och det är inte okej!! Men men, allt ska ju ta sin tid så det är bara att acceptera. Nu så är mor min i malaysia så man är inte alls avundsjuk men snart så kommer hon till sverige så det ska bli skönt.

Idag blir det grillning inthehood.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0