8 April

Idag har jag varit igång hela dagen känns det som. Praktik på förmiddagen och sedan tog jag mig ut på en lång prommis för att möta p när han slutade. Men han hade missat att han slutade 4 ist för 3 så jag gick hem med kira och sedan mötte jag han vid 4 så gick vi till jullan som hade lite kalas idag. Hon fyller nämnligen 15 på lördag, hon blir stor dock känns det som om hon är äldra när man ser och pratar med henne.
Nu är jag hemma och ser hockey, idag igen. Känns som om jag inte gör annart nu förtiden men det gillas!
Tycärr ligger både leksand och linköping under. Leksand måste vinna sina 2 sista om dom ska upp i elitserien igen och linköping lär spöa dom där jävla stockholmarna 3 matcher för att ta sig till final, ser inte så ljust ut.

Nu är det paus i hockeyn så jag ska ta en liten prommis med kira. Imorgon är det fredag, underbart med helg. Denna vecka har gått skit snabbt och på torsdag ska vi på föräldrar utbildning :)

Hey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0