April april

Idag är det första april och ingen har ännu lyckats lura mig, fast mamma gjorde ett tappert försök imorse men det var alldeles för uppenbart så jag skicade sms tillbaka och sa att hon fått ett barnbarn inatt. Ska kanske komma på någonting bra att lura karln min när han kommer hem från jobbet. Vi får se hur min fantasi flödar.

Ska försöka städa lite idag också så jag får undan lite disk och så. För sen är det långhelg, ska bli så jävla skönt med långhelg, god mat och massa påskgodis.
Iaf så jag är jag lite, eller väldigt, trött för jag har inte lyckas att sova bra på ett tag nu. Vaknar hela tiden och kommer aldrig riktigt till ro och det är så sjukt irreterande. Men nu är det bara 9 veckor kvar sen ska jag sova som en stock på min mage, som det är efterlängtat!!

Nu ska jag fortsätta äta min lax och sedan sätta igång med städning och så. Kanske upp och köpa lite mer påskgodis?

Seeyaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0