baby

Idag så har jag varit på föräldrar utbildning utan min karl för han jobbade till 4. Men det gjorde absolut ingenting för vi var 3 tjejer + barnmorska och vi hade riktigt kul och gud så vi pratade. Massa fika lyckades jag få imig också så jag är nöjd. Imorgon ska jag dit igen men då är det koll på lille-a och så ska vi mäta min mage som jag inte tycker växer någonting.

Har nyss fått i oss lite mat här hemma det bjöds på kött,pommes, bea och vitlöksbröd och kan säga att maten satt som en smäck! Sjukt gott! Inte illa att få sådan mat på bordet och man kan egentligen säga att den NÄSTAN var gratis, den kostade inte oss många kronor för köttet och beasåsen har vi fått och pommesen fick vi köpa för 5kr på prix. Inte alls illa tycker jag. 
Fast nu ska mätta och belåtna jag hoppa in i duschen och sen ska jag plugga lite till för P sitter och kollar på fotboll som kanske är bland den mest tråkiga sporten att titta på. Så jämfört med det så är det nästan "roligt" att plugga.

Jojustia.. Mamma!! Jag pratade med bror idag och jag sa åt honom att han SKA hämta dig på arlanda men du lär ju bestämma dig när du ska komma hem!:) Overandout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0