Biljävel

Idag så är jag cahffis åt Linda och dom så jag skulle låna mickes brors bil och jag kan säga att det är den sämsta bil jag någonsin kört. Eller kört och kört innan man kan köra den så ska man först kämpa med att få upp det där jävla låset och sen när man fått upp det så ska man försöka få igång den och det mina vänner är inte det lättaste. Jag och P satt i en timme och försökte få igång bilen för ett tag sen och sedan gav jag upp. Mina gravidhormoner pallade inge mer och jag var på gränsen att spricka så var tvungen att ta en prommis och kyla av mig.
Jag var verkligen förbannad på den där bilen och hade jag haft möjligheten hade jag bränt upp den nu med detsamma. Men nu är jag lugn och så har jag fixat en ny bil som jag kan starta så nuså..

Ska försöka få tag i karln som är på gymmet sen iväg och hämta bil och skjutsa lite människor. Ska försöka hålla mig vaken tills inatt, det får bli p´s uppdrag att jag inte somnar innan alla är på plats!

Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0