Härliga måndag

Idag har varit en friluftsdag och det har varit hur underbart som helst. Imorse drog vi till edskemasung där kira fick springa av sig massa energi och vi fick njuta av det underbara vädret. Sen på em drog vi till långsjön där vi fixade en lite brasa och fortsatt att njuta av det underbara vädret. Enda minus idag är att det har blåst lite men de får man väl ta ibland.

Så nu är jag helt slut, ätit lite kvällsfika då jag inte pallar att laga någon mat, men det gick det också! Pratade med mamma igår också och jag är absolut inte alls avundsjuk på dom som bor på ett lyxigt hotell i malaysia, GRATIS! Kan inte micke skicka lite poäng till mig så jag också kan bo lite billigare?!;) Men det är dom såklart värda för dom firar nämligen 10 år som gifta nu i maj, läskigt när tiden går så fort.
Nu är det ju bara lite över 4 veckor kvar tills mor kommer hem och då ska vi ta och fixa vagnen och lite annat smått och gott innan lille-a kommer, gud så skönt det ska bli. Fast om jag får bestämma så ska ungen komma ut om 4 veckor då jag inte orkar vänta mer. Som min karl säger "väntar man på något gott väntar man ALLTID för länge" Han vet vad han pratar om!

Nu ska jag lägga mig och fläska framför soffan med chokladpudding och skit program på tv. Men med lite chokladpudding kan man inte klaga, haha!

SNYGGAST I VÄRLDEN!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0