Huvudrensning

Var nyss ute på en prommis med kira på typ en timme, så jävla sönt ute nu faktiskt! Jag var tvungen att rensa huvudet lite för jag kände mig lite förbannad, ringde johanna och pratade av mig lite för det behövdes.
Detta kommer säker komma ut på fel sätt eller misstolkas men jag är lite arg och känner att jag behöver skriva av mig lite. Tur att den mesta ilskan som jag hade försvann när jag pratade med Johanna. Men iaf så känns det som om vissa tror att man är helt dum i huvve, jag menar ful får man väl vara men inte dum?! Bara för att saker och ting inte fungerar så tar man väl inte till våld så saker och ting går sönder, speciellt inte när det inte är ens egna.. jaja, ingen idé att bry sig om kanske men blir så arg när folk beter sig!

Nej, nu ska jag se klart filmen sen ska jag lägga mig för vi ska upp tidigt imorgon. P ska jobba och jag ska tillbaka till min praktik.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0