Kitkat

Nyss kommit hem från en prommis med Kira som varade lite över en timme. En jobbig timme för hon är så jävla dryg att snart så kommer jag släppa henne och titta åt ett annat håll för man har inte mycket tålamod just nu.
Det är väl också så att man har en jobbig förmiddag idag igen så ska försöka bryta ihop och komma igen innan praktiken börjar. Iaf så kommer bror min hit en sväng snart, ska ta och klippa honom igen för hans hår växer som ogräs. Snacka om att han har mycket att göra på jobber, eller?

Jag ska nog gräva en grop och ligga där i 8 veckor för jag pallar inte vara gravid mer ...

Pust!

Kommentarer
Postat av: mamma

"Klipp" till han ordentligt. Snart så kommer jag hem. Ska prata med Sölvi så vi ska nog kunna trolla med vagnen. Puss puss

2010-04-14 @ 03:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0