KREATIVITET

Idag hade jag tänk varit kreativ och har redan börjat lite smått. Tänkte vårstäda lite här hemma innan helgen då vi får storbesök från skåne. Har börjat tvätta och ska ta tag i städningen om ett tag men sittet och funderar lite hur jag ska lägga upp det. Känns som om jag behöver lite förändring härhemma så jag ska klura på den frågan och se vad jag kommer fram till.  Skulle gärna vilja ha lite pengar och köpa lite smått och gott till lägenheten men det får helt enkelt vänta, som med allt annat känns det som.
Man Blir inte heller mer positiv av att titta på vädret heller för fyfan vad trist! Solen är mer än välkommen hit så jag får lite styrka och energi.

Snart så kommer min mor hem också, det är inte alls långt kvar. Tiden har gått så jäkla fort för nyss tyckte jag det var 5-6 månader kvar och nu är det bara 1 månad kvar tills hon kommer. Det ska bli skönt att få lite avlastning och moderkärlek:)
Jag har en fundering på att kanske börja packa BB väskan också men det känns lite tidigt, jag vet inte.. Vi får se hur det blir, jag har redan packat ner lille-a´s saker för det känns som det kvittar om de ligger i en väska eller i byrån. Men det kändes lite skumt att man satt med små små kläder framför sig som ens eget barn ska ha på sig om inte allt för länge. Fortfarnade så känns det inte verkligt, att jag inte alls är gravid och att om cirkus 50 dagar ska vi ha ett barn. OVERKLIGT! 

Nej jag skulle vara kreatvi, YES! Städning, tvättning och lite pluggning sen så får vi se vad resten av dagen har att erbjuda.

Tänkte bjuda på en magbild också men jag pallar inte nu så det får bli senare för de som är intresserad!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0