Leksand - Södertälje

Eftersom det inte blev att jag och far for in och såg Leksand spela så tog jag och köppte min första hockey match på internet, 79kr. Ville helst sett matchen live men alla biljetter var slutsålda och så hade jag inte möjligheten att ta mig in till leksand. Men detta är ju ändå rätt bekvämt för då kan man sitta hemma, mysa, fläska och göra precis som man vill. Det ända jag missar är ju själva känslan att se matchen live och stämmningen i arenan för den kommer vara på topp idag känner jag på mig!

Annars så är jag helt slut nu för jag har gått som en dåre hela dagen så det var underbart att komma hem och sätta sig. Har nyss käkat och varit och handlat brev så jag kan posta det som behlver postas, idag måste jag komma ihåg att göra det så jag får springa ner i pausen helt enkelt.

Jo, mamma du ska ju skicka hem kläder denna månaden och petter undrar om du kan slänga med några kalsonger och någon STOR T-shirt:) Saknar dig!


Nej, nu peppar vi inför matchen. Det är bara vinst som gäller!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0