Pust!

Mina hormoner är inte helt okej just nu. Min hund har fått smaka på det humöret men hon borde veta att inte reta upp matte nu när hon är fet! Lite dåligt samvete har jag men hin fattar ju ingentint, hon är så sjukt stressig och osäker att hon inte förstår när man säger nej utan blir bara värre och värre och jag har inge tålamod just nu:(

Iaf så har jag en sjukt jobbif em/kväll, inte alls kul att sitta hemma helt själv. P är och jobbar så jag hade tänk tagit tag i städningen men jag har ingen ork alls så han får nog komma hem till en ostädad lägenhet, tyvärr.
Tänkte iaf laga mat till honom och mig tills han kommer hem men nu kom jag på att jag glömt potatisen.. Fyfan. Det är verkligen inte min kväll. Ge mig styrka!

Nu är det helg iaf som man kan njuta av och det känns kanon. Ska bara vara hemma och mysa förutom imorgon då vi ska till moster för lillkusinen fyller år. Ska bli gott med fika som det blivit lite mycket av denna vecka. Men så mycket som jag gått dom senaste veckorna så jag pallar inte bry mig!
Btw så fick jag en av de bikinisarna som jag beställde och den var ändå helt okej, jag är inte 100% nöjd men mina tuttar får plats iaf så tummen upp för det! Får hoppas de andra 2 kommer snart så jag bestämma mig för vilken jag ska ha.

Nej, jag lär väl ta mig till affären för att köpa den där potatisen, PUST!


Sommar, sol, vänner och amatörfotboll är vad vi längtar till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0