Sommar sol

Äntligen har solen och värmen kommit till stället som gud glömde men den blir väl förmodligen inte långvarig.
Njuter av det så mycket vi kan, fast nu sitter jag och ser hockey och hoppas på att leksand tar sig upp i elitserien. Är mycket till för att dom ska ta sig upp men det finns en liten liten liten möjlighet och den lilla lilla lilla möjligheten hoppas jag på! det är fan dags nu!!

Sitter och fläskar med cheeskake och tänker på allt som måste göras innan veckan tar slut. Ska städa, rensa garderoben, diska och massa annat mén det finns ingen lust till det just nu så jag koppplar av med hockey. Eller kopplar av var väl lite att ta i, jag kan absolut inte koppla av när jag ser på hockey och vet vad som står på spel.

Pratade med mor min idag iaf om att jag inte var nöjd med vagnen för det är ful färg. Men mamma skulle fixa och trixa med det när hon kommer till sverige så då blev jag lite mindre skeptisk!
Nu får dagarna flyga fram så mor kommer hem, knotten kommer ut och sommar värmen är här!

Nu peppar vi på vöxjö och hoppas på vinst för leksand!

Snart sitter vi där med våran egen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0