Storbesök

Sitter här i min ralph lauren skjorta i storlek xxl och har precis vaknat och fått i mig lite frukost. Ska nog ta mig i kragen och gå ut en sväng för det ser ut som kanon väder ute, äntligen lite blå himmel efter dessa skit tråkiga och gråiga dagarna.
Var förbi Elna en snabbis igår där dom laddade upp inför folkan, men en fet kvinna orkade inte vara social så länge så drog mig hemåt för att försöka se film, hur gick det då? Somnade efter 10 kanske. Men jag har ändå sovit rätt okej inatt och det är jag tacksam för, för det var ett tag sen.

Idag så får vi storbesök till hofors för Johanna kommer hit ända frän Jönköping, haha! Ska bli kul att träffa henne igen och imorgon så ska vi ta en heldag nere i standarn för tacos, wii och massa annat skoh. Ska bli förjävla roligt känner jag och var lite smått glad när jag vakande imorse för jag trodde det var lördag, men icke!
ikväll ska jag vara chaffis åt linda och co för henner far fyller 50 så jag ska hitta mig ett sätt att vara vaken ända tills de ska hem inatt.

Nu blire att klä på sig, väcka karl och sedan ut med drygot!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0