The end

Så nu har jag gjort min sista praktikdag på LSS och det har faktiskt varit riktigt kul. Blir att söka jobb där sen när man vart mamma ledig, om vi nu blir kvar i hofors. Det är nämligen så att fröken jansson inte vill bo kvar här utan flytta någon annanstans. Dock vet jag inte vart, malmö är ett alternativ men är så svårt om man inte har jobb och ingen lägenhet. Skulle vunnit massa massa pengar hade man kunnat gjort precis som man ville. Men den dagen kanske kommer den också.

Idag så ska jag och p på våran första föräldrar utbildning och sedan har vi tid hos barnmorskan. Ska bli riktigt spännande faktiskt men kommer vara ensam den första timmen för p jobbar till 3. Jag har sagt åt honom att han får springa ner när han slutar så han inte missar någonting, han ser iaf fram emot det så det är kul.
Sen efter allt så ska vi försöka hinna städa ut bilen om inte min snälla moster skulle göra det, väntas och ses. Nu sitter jag och väntar på att vi ska få bensin i bilen och jag håller fortfarnade tummarna på att bilen ska startas för jag litar inte alls på den ännu. Det får gå ett tag så jag ser att det verkligen gör som jag säger sen så kan jag lugna ner mig.
beställde en sån där gratis besiktning i går så ska besikta bilen den 28 så får vi se om det är nå mer fel som vi behöver återgärda innan den riktiga besiktningen.

Nej, nu ska jag göra mig klar innan nisse kommer med bensin sen så ska jag vidare upp till dom och så måste jag lämna kira hos mormor för hon ska vara där medans vi är på föräldrar utbildningen! :)

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0