Underbara badkar

Jag är så nöjd över att vi har ett badkar i våran lägenhet! Det är så underbart att krypa ner i badet en liten stund och koppla av, känna sig lite viktlös och bara vara.
Har varit en speciell helg den har varit både bra och mindre bra. Den började väl sådär med en rätt jobbig fredag men sedan hade vi en bra lördag där vi var hos moster och åt mat och sedan drog jag och Linda ut på folkan. Dock orkade jag inte längre än till 1 men det tyckte jag var helt okej ändå. Man orkade typ dansa i 2 minuter innan man var tvungen att ha syrgas. Men jag hade kul så länge det varade.
Nästa år har vi bestämt att fixa ett eget lag och det kommer kanske bli hur kul som helst, "familjen efternamn".HAHA! Kan bli kul om vi väl gör det och vi kommer absolut inte vara bäst men vi kommer absolut ha roligast på plan!

Idag har jag och P varit i torsåker där pappa slipade lite på bettan och njöt av det underbara vädret. Vi kom iaf fram till att vi ska sälja våran ögonsten för vi har inte ekonomi till att ha en bil, tyvärr. Så nu är hon till salu och hoppas hon kommer till ett bra hem. Sen var vi ut med kira i över 2h, gick till time för glass först sen en runda runt hammardammen där vi stannade på en udde och kastade lite pinnar vilket kira tyckte var skit roligt!
Vi är alla lite trötta här hemma nu så vi tänker krypa ner i soffan med en film innan vi drar oss till sängs.

Imorgon är det 50 dagar kvar, farmor fyller också år och sedan på tisdag fyller vårat drygo 1år. Tiden går snabbt när man har roligt.
Och till helgen får vi storbesök av malmö och det ska bli riktigt nice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0