10 augusti

Nyss tryckt i oss mat fisk, potatis och spenat. Riktigt riktigt gott! Albin är också mätt och belåten och ligger nu brevid oss och sover, helt utslagen.
Våran helg spenderades i stenshyttan och det var riktigt skönt jag lyckades dock kasta sönder nicklas framruta vilket kanske inte var höjdpunket på det hela. Men vi får ta och lösa det på något sätt.

Iaf så har jag och P mycket på gång nu men ingenting jag kommer ropa högt om innan det är klart. Hoppas det går som vi vill för nu är jag redo för detta! Ska bli underbart men som sagt jag ska inte ropa hej innan vi vet mer.

Idag ska vi ta och försöka städa det sista och så måste vi fixa inför lördagen då vi ska på bröllop:) Och i morgon blir det wee kväll hemma hos tomas och nettan, härligt! Tiden bara rinner iväg känner jag så ska försöka ta vara på den!


Han har börjat skratta åt en nu också:)




Farfar och lille Albin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0