18 Augusti 2010

Denna dag har bara sprungit förbi. Riktigt dåligt väder hela dagen så vi sprang iväg till mormor och therese för att spela lite spel. Som vanligt behöver jag väl inte nämna vem som vann? Jag gör det ändå JAGJAGJAGJAG! chockad?!
Det var mycket trevligt att spendera denna tråkiga dag med dom, avslappnande. Och så ringe pål idag också för som jag hade längtat efter hans samtal dock innehöll det inte riktigt det jag ville så jag får vänta tills på måndag och hoppas höra det jag vill höra. Det är ju inte säkert att inehållet på det samtalet kommer vara som jag vill men jag längtar endå efter att får höra efter.

Jag skulle också ha börjat rensa vinden idag också men det blev inte alls av så jag får antingen ta det imorgon eller så får jag vänta tills efter helgen för vi har fullt upp nu fram till söndag. Imorgon jobbar P, på fredag ska vi till torsåker för att ha kräftskiva med italien och på lördag så ska Jag, Petter, Linda och Micke in till järbo och se pappa och dom spela på kungsberget. Ska bli riktigt kul att se dom spela igen för dom är så jävla bra live!

Nu ligger min älskade son brevid mig, han vill inte sova i sovrummet med pappa utan han väntar nog tills mamma går och lägger sig. Han fattar kanske inte alls det men jag inbillar mig att han vet vart jag är och sover bättre med mamma :)

Han är ju ändå mammas lilla prins!


Världens finaste pojke är precis vad du är min son!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0