29 augusti 2010

Jag och Albin kom precis hem, blev bjudna på cirkus av pappa och ciss:) Jag trodde också mamma min skulle ringa idag så vi kunde planera kina resa men ickesanikke. Hon kanske ringer imorgon annars får jag väl ta tag idet. Det är lite grann som måste fixas innan vi sticker för Albin behöver pass och så ska vi skicka in visum ansökan ets ets.. Men det löser sig.

Sjukt tråkig söndag annars med tanke på vädret, det är en riktig sitta inne och fläska dag och det är precis vad vi ska göra. Snart kommer therese och då ska vi spela lite kort och sen till kvällen blir det nog en film. Vi funderar på att se shutter island har hört bra om den så är väl värt ett försök.
Ska göra lite  bacon och egen plockad svamp "sås" och ris snart också tänkte jag så snart therese kommer med creamfraichen.

Jag har inte tid med detta så jag sätter punkt där. Men gud så  jag längtar tills jag få komma till kina igen få handla, få träffa mor och ÄTA MAT! Speciellt yashow, som jag har saknat yashow! Lord!

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0