Sunday bloody sunday

Jag är känner mig rätt så utvildad trorts att jag sovit dåligt inatt, bara vridit och vändit mig hela natten. Tur Albin kunde sova iaf. Han hade det väl så bra hos gammel mormor igår kväll och blev så bortskämmd så han var helt slut.
Jag var iaf helt slut när vi kom hem igår men det var en riktigt bra spelning, igen! Väntar bara på att skivan deras sak komma ut så man kan njuta av låtarna i högtalarna här hemma.

Imorgon ska jag och Albin till BVC ska vi se hur mycket grabben växt sen sist, var ju ett tag tag sen vi var där sist. Känns dock inte som om han växt så mycket men jag har väl lika fel som sist:)
Nej, nu ska jag försöka få i mig lite frukost sen ska jag ut och knata med mina små liv.


FOOLPROOF (bilder från gästis)

Pappi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0