1 februari

Då var vi inne i ännu en ny månad, inga större förväntningar riktigt. Satt och pratade med cissi härom dagen om vad jag skulle göra när jag fyller 20. Jag hade inte ens tänkt på att jag fyller snart, känns inte så viktigt för mig just nu. Blir nog den lugnaste 20 års festen ever! Kanske ska ha en alkoholfri fest? Undra hur många det är som kommer då, haha. Blir jag och hunden.

Iaf så ska jag och Linda ha en liten fest ihop, tror det kommer bli awesome! Men det är inte förns i slutet av mars då jag är ännu festare än nu och har ännu mer ork till dans. Men det löser sig, petter får helt enkelt bära mig på dansgolvet... jagmenar det är ju ändå min fest;)

Min telefon har kommit i mina händer nu iaf och det gillar vi! Den är helt okej än så länge men ge den 2-3 veckor så har jag hittat en hel del anledningar till att köpa en ny. Typiskt mig!




Våran lilla ängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0