13-02-2010

Efter skolan i går så var jag hos mormor och "råkade" säga att hon var tvungen att berätta att hemlisen var fixad till mamma. Nyfiken som jag är vill ju jag självklart veta vad det är för något. Men neeeeee.. "det får du se sen"
Jag hatar när folk smider planer utan att jag får veta, när jag vet att det smids.. Inte okej!

Igår kväll myste jag iaf med karln min och vi tittade på en sjukt bra film, changeling hette den! As bra, jag gick inte ens på toaletten under filmens gång för jag var rädd att missa något. Även att filmen var baserad på en sann berättele, jag blev tagen!
Petter kom på att han behövde kaffe 10 i 10 i går också och försökte få mig till att följa med. Säkert, det var 30  minuter kvar av filmen, aldrig att jag går! Så han stack iväg och kom tillbaka prick nio så han lär ha sprungit fram och tillbaka. Han ville heller inte missa filmen men jag har nog aldrig varit med om att han varit så snabb som han var igår kväll. Han hade även köppt en hel påse melontuggummin åt mig också:) Smaskens!



Min mor! Älskar dig!


Kommentarer
Postat av: mamma

Klart man inte får reda på hemlisar. Saknar dig också jättemycket. Idag ska vi på ST Regis o fira kinesiksa nyåret o Valentines day. Maggan fyller idag så ser du henne kan du ju gratta. Puss puss. Hälsa mormors lille-a

2010-02-14 @ 02:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0