22 februari

Härligt med vinst för sverige i morse mot finnarna. Det var verkligen sveriges match och henke var ju sjukt bra!!
Har inte mycket batteri kvar nu på datorn så ska använda tiden vettigt, om det nu finns ett vettigt sätt att använda den?

Det är så sjukt kallt ute men det ser ut som det inte blåser och det är ju ett stort plus, när jag gick och lade mig i natt så var det -25 grader.. Nu är det bara runt -19^^ Jag kännder mig helt dåsig just nu men jag tog mig upp klockan 6 för att se sverige matchen. Tyvärr hade jag inte ork att se USA-kanada och det var ju lite tråkigt för hade varit en kul match att se. Det var ju Ryssland och Kanada som var tippade att spela OS final men nu blir det ju inte alls så och det är ju rätt komiskt.. Jag hoppas lite på kanada sverige i finalen för det kan blir en riktig jävla kanon match eller en jävla skräll om sverige tar fram sina kännda nerver och spelar sämre än hockeyskolan.

Ska ta mig till mormor idag också för att handla åt henne, hon har ju opererat foten så kan inte ha skor på sig. Så ska kolla lite om kanske moster min är hemma och säga hej åt dom också.

MAMMMA .. Jag saknar dig!



Kommentarer
Postat av: Anna Lindh

Hej!

Jag brukar kolla in din blogg nästan varje dag och så kom jag att tänka på en sak. Du kanske redan sett en sån och inte vil ha men jag brukar gå in och kolla hur bebisen ser ut, och så är det en nedräkning tills det är dags.. Ja, för vårat pyre i magen alltså. Äh, nu blir det nog bara krångligt men kolla in den här sidan om du vill, det är lite rolig. http://www.babystrology.com/baby-tools/baby-tickers/

// Anna

2010-02-22 @ 09:35:16
Postat av: Hanna

Sv: Vad kul:) Jo, jag har tänk fixa en sån men jag har inte riktigt fattat hur man gör. Men jag ska ge det ett försök nu så får vi se annars får du helt enkelt hjälpa mig:)

2010-02-22 @ 18:19:56
Postat av: mamma

Saknar dig också. Ta hand om dig o lille-a



Många pussar o kramar



Wo ai ni

2010-02-23 @ 00:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0