23

Då går vi in i en ny vecka, känns skönt att det iaf går framåt men jag tycket att det växer lite dåligt. Är väl kanske bara för jag ser magen varenda dag. Nu får jag iaf ett tecken på att den lever därinne för den sparkar mins en gång om dagen nu och det står inte på förns p får känna.

Idag har jag och nicklas hållt på med min datot nästan hela dagen för den har tydligen varit cepe. Kom upp massa program som ville att jag skulle köpa massa skit men med lite hjälp från Andreas så fixade vi det. Tack ännu en gång ante för hjälpen annars hade den åkt ut genom fönstret! Nu ska vi ta och gå till familjen frank och sedan handla lite hundmat till Kira som bara fått lite mat idag stackarn.

Ikväll ska jag se lite eferlyst och proppa i mig lite lösgodis (Y)
Nej, ut med kira så hon inte gör inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0