4 februari

Gud vad skönt med lite värme, har baravarit en minus idag så det har varit rätt soft.
Har nyss ätit spagetti och köttfärsås så jag är rätt nöjd nu känner sig större än nånsin när man äter^^
Mormor ringde iaf idag och sa att hon äntligen fått tid för operation så ska fixa bil tills dess så jag kan hämta henne. Hon ska inte behöva ta buss eller sjuktransport om jag ändå inte jag göra någonting. Det är dock samma dag som vi ska till barnmorskan men tror inte hennes operation tar en timme så jag får ta med mig p och åka in efter det.

Undrar vad som händer annars idag? Känns som jag varit sjukligt rastlös på senare dar. Man har ju så fruktansvärt dålig fantasi. Ska nog hitta på nånting, om inte får jag ta och gå långprommis med Kira.




Inne i vecka 23 nu! (Y)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååå.. så fin magen börjar bli!

2010-02-05 @ 07:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0