8 februari

Då var vi inne i en ny vecka igen och den har ändå börjat helt okej. Var ju kanon väder idag så passade på att ta kira på en lite promenad. Orkar inte gå så långt, är fortfarande lite sliten i kroppen sen helgen. Sen kom det någon snubbe från trygghansa och snackade om mammabarn försökring och massa annat så nu har vi allt klart med försäkringar och grejer både till oss och till krypet. Lille-a är försäkrad från och med vecka 26 och framåt, så det är skit bra!

Iaf så händer det inte så mycket kanske blir en film eller nått liknande. Vi får helt enkelt se vad resten av denna måndag har att erbjuda.

Ja, jag satt och läste en rätt aktiv debatt på familjeliv.se om en kvinna och en man som separerat i ca 7 månader efter att ha varit gifta i 8 år, de har barn och allt tillsammans. Och under tiden de var separerade hade de båda umgänge med andra vilket de var öppna med. Det slutar iaf med att de går tillbaka till varandra men så kommer det en kvinna och säger att den här mannen är far till hennes barn. Liten chock man skulle få, men det heta med den här debatten är den att den här mannen använde kondom och kvinnan han var med påstå sig ätit p-piller. Mannen hade gjort klart för sig att han verkligen inte ville ha barn med henne, därmed därför han använde kondom, men att hon sedan kommer i v25 och berättar att hon väntar hans barn och vill att han ska ställa upp och följa med till MVC och grejer. Men han vill inte ha någonting med barnet att göra som han gjorde klart för redan från första början ...

Jag har verkligen mina åsikter om alltihopa men jag ska hålla dom inne känner jag. Känns bara som om vissa folk som skriver är helt pantade i huvudet. Men tänk om man själv skulle hamna i en sådan situation, fyfan vad hemskt! Tror iaf den här debatten är den mest kommenterade någonsin, höver 160 sidor med olika kommentarer! Rätt intressant ändå att se hur olika folk tycker och tänker.

http://www.familjeliv.se/Forum-4-51/m50571196.html Här kan ni läsa allt själv!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

2010-02-08 @ 19:29:05
URL: http://alexandrawistbacka.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

Har följt den där debatten jag också och hållt mina tankar och åsikter för mig själv. :P

2010-02-08 @ 19:33:41
URL: http://alexandrawistbacka.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

sv: Det är lika bra det, jag blir bara förbannad när jag sätter igång:)

2010-02-08 @ 22:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0