akuttid

Ringde till MVC imorse för att jag fick en sjuklig smärta i högra sidan av magen i förrgår och har sedan dess inte kännt nå sparkar. Så jag fick komma upp på en gång och kolla, allting såg bra ut och den hade bra hjärtslag men var det så att jag skulle få ont igen eller om den inte sparkade idag heller skulle jag ringa förlossningen och kolla med dom. Men jag vet att den har ett hjärta som slår nu iaf och det känns ju ganska lugnande.
Vi får hålla tummarna att den sparkar under dagen så jag slipper vara så orolig! Går ju in i vecka 24 idag och det känns bra!!


Idag har jag ingenting planerat vad jag vet, rätt skönt väder ute så kanske tar med mig karln ut och går en skogsrunda. Nu får vi främmande så jag ska vara social så som bara jag kan vara. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0