batteri

Var ett tag sen nu men det är bara för våran älskade hund har bitit av ström kabeln.jag säger det, det är tur man tycker om den lille jäveln. Har lånat sladd av linda idag så jag passar på att skriva ett inlägg.
Det har vartit ganska lugn nu de senaste dagarana, var till BM i torsdags och mätte magen och tydligen så har jag en stor bebis men vi får hoppas det är mycket vatten..

Igår var Linda, Emelie och lille Kevin här och hälsade på, det var mycket mysigt och lillen hade växt en massa mycket. Snart har den en liten kompis att leka med också^^

Nej, nu ska jag kolla klart på hockeyn och imorgon blir det också hockey klockan 6 på morgonen för då spelar sverige!
Massa plugg idag annars bara slapp dag i detta skit väder ..


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0