chips och dipp

Nyss varti och inhandlat lite chips och dipp och det gillar jag skarpt!
Idag har varit en riktig matgörar dag. Var hem till mormor en sväng efter lunch och fick lite små saker. Fick också min födelsedagspresent, en elvisp. Har önskat mig en elvisp sedan jag och p flyttade ihop.

Som sagt en riktig mat dag, jag försökte mig på sega maränger med chocklad och jag gjorde nog alla fel man kunde göra men ändå vart de ätbara. Sedan mixade jag ihop en korvgryta med bulguri och massa kryddor. Det smakade smaskens må jag säga.. Och nu ska jag proppa i mig lite chips och dipp:)
Jag kommer verkligen få kämpa för att få bort alla kilon när krypet kommit ut! Men man lär helt enkelt unna sig.

Sitter och kollar på ett program om att syskon är försälskade i varandra och det är ganska vidrigt ..
Det står inte helt rätt till och det är verkligen inte OKEJ!

Pluggpluggplugg blir det innan jag drunknar i sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0