fredag!

Fredag redan, veckan har gått otroligt fort och ändå har jag inte gjort någonting vettigt alls känns det som.
Jag har bara väntat på bättre tider och de har inte kommit än så länge. Samma gamla vanliga vardag.

Iaf så fick jag ett ett väldigt speciellt uppvaknande idag. Lille-a sparkade och slog så hela magen rörde sig så jag inte alls kunde sova. Den ville tydligen att jag skulle upp och äta lite frukost så jag löd den lille krabaten. Försökte väcka P så han äntligen skulle få känna men han var helt död så han får skylla sig själv.

Idag ska jag på hockey med elna det var ett tag sen jag var och kollade faktiskt så ska bli nice. Saknar hockeyn sjukt jävla mycket, ska verkligen försöka spela nästa säsong bara för trevlighetens skull. Får ta med mig lille-a och lägga han/hon på målburen:) Kanske inte är den bästa idén jag haft men det är mig vi pratar om.

Nu ska jag städa lite sen ska jag ta med mig kira och gå till mormor. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0