Grattis!

Idag fyller Petra 20, så massa grattis till henne. Ska ner och få i oss lite fika hos henne vid fyra tiden. Alltid trevligt att fika hos petra för hon har alltid massa goda kakor och sånt:)
Tiden går så jävla fort nu förtiden, man hinner inte tänka på det riktigt förns man sitter där och ser tillbaka på alla gamla bilder och minnen. Det är skummt ändå att på så kort tid kan så mycket förändras, känns lite läsikgt. Läskigt men ändå otroligt bra!



Idag är jag lika trött som vanligt men det har blitt en vardaglig sak nu förtiden så men de säger att det ska vända så jag får helt enkelt vänta in skiten. Jag sover ju alltid på magen och nu har jag blivit för fet för det så jag får antingen ligga på sidan eller ryggen, vilket jag hatar! Det kan ju vara en faktor till att jag är så trött men vaddå? Jag har ju bara sisådär 126 dagar (+ - 7 dagar) så jag får väl hålla ut den "lilla" tiden som är kvar.

Jag ska klä på mig lite mer kläder sen ska jag ta med mig Kira och gå till sparköp. Ser väldigt härligt ut faktiskt när man sitter här och kollar ut men skenet bedrar mig förmodligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0