Moneymoney

Känns som om jag vill göra så mycket just nn, har stora planer på lägenheten och så vill jag ju till kina efter sommaren och shoppa med knytet och P. Men allting kostar och det är någonting jag inte har råd med. Har iaf suttit och kollat lite på resor och sånt nu och hittar skit billiga biljetter till Kina, 3500-4500 för en vuxen och ett spädbarn man behöver typ bara betala 500 för det lille knyter och plus så kostar ju visumet för alla oss.
Så nu gäller det att vi tar och skaffar oss en fet inkomst så vi kan sätta våra planer i verk!

Nu ska jag fortsätta med min broccolie gratäng (Y)
Saknar min mor också och nu får fan tiden börja gå snabbare så hon kommer hem och knytet kommer ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0