Plugghäst..

Är inte riktigt någonting jag kan säga om mig själv just nu. Jag försöker läsa all detta skiten men det går sjukligt segt måste jag säga. Fast man försöker och man är kreativ nog men på något sätt sitter jag fast i en lergrop.
Jag ska försöka ta mig ur och ta en paus för att se hofors sista hemma match, får hoppas på vinst då!
Har tvätt först bara så springer dit till andra perioden.

Idag var jag på UGA på AF och det var rätt segt. Först och främst var det skit tidigt på morgonen sen måste jag även söka massa jobb trots att jag studerar, sjukligt irreterande. Menmen, jag får någonting gjort iaf och det är ju huvudsaken. Måste ta och ringa försäkringskassan också och föröka få en tid hos dom så jag kan få lite klarhet i det här med mamma ledighet och skit. Jag förstår nada, vilket är naturligt med första bebben.

Iaf så ska vi börja mäta magen på torsdag och det ska bli spännande. Jag tycker inte magen växer någonting just nu.. Men det kommer väl. Jag har iaf kommit i ett stadie där jag inte längre känner mig så speciellt gravid mer än att det sparkar och har sig i magen på mig. Jag är mycket piggare nu än jag varit tidigare, jag är inte alls lika grinig och känslig och ja, jag mår bra! Känns verkligen inte som om jag har en knott i magen. Jag rör mig tillochmed bättre isängen nu än vad jag gjorde i vecka 20, då kunde jag knappt ligga halft på magen utan att jag vaknade och det kändes obekvämt men nu kan jag ligga helplatt på magen och det känns "naturligt".
Känns lite skumt att alla symtom har försvunnit men det kommer väl nya nu ska jag förmoda men jag ska njuta av detta så länge jag bara kan. Tur att knotten sparkar så jag vet att jag har ngt där inne och inte inbillade mig hela skiten:)

Haha, nu vart det mycket här och jag ska ta och fortsätta med mitt studerande så om jag kommer någon vart nu..
Btw så ringde mamma iaf här omdagen och sa att hon kommer hem den 29 maj (Y). Gud vad skönt att hon kommer hem så tidigt, ju tidigare desto bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0